Właściwie zaprojektowana przestrzeń handlowa może w znaczącym stopniu wpłynąć na wyniki sprzedażowe sklepu. W przypadku mniejszych sklepów, w których liczy się każdy metr kwadratowy powierzchni, poprawne zagospodarowanie sali sprzedaży ma znaczenie kluczowe.

Oto kilka zasad, którymi należy się kierować podczas aranżacji:

  • zachowanie kierunku ruchu klienta odwrotnego do ruchu wskazówek zegara tzw. „reguła prawej ręki”
  • zachowanie odpowiedniej szerokości korytarzy i systemy niskich półek – sklep wygląda na większy, a wszystkie towary są w zasięgu ręki
  • stworzenie stref produktowych - każda z nich może mieć inny charakter
  • odpowiednie dopasowanie regałów - głębokość mebli powinna być taka sama, lub podobna w całym sklepie
  • oświetlenie zapewniające dobrą widoczność produktów

Zasad o których tutaj piszemy jest dużo więcej. Zadzwoń do nas 58 303 10 98 a my zaaranżujemy sklep dla Ciebie.